Valentin Pastal vardı o noldu?

Afedersiniz ağzımı bozacağım. Bakın ne güzel girdim yazıya bozacağım falan, bozucam da yazabilirdim. Baştan böyle bi resmi dil kullanayayım, TRT Türkçe'sinde yazıya gireyim ki sonra yazının dili Bulvar gazetesi kıvamına kaydığında ama bak bu çocuk aslında düzgün de konuşabiliyor diyin. Bir çelişki yaşatayım. Ya da yaşamazsınız da ne bileyim.

Neyse diyeceğim şudur ki "sikimden aşşağı Valentin Paşa" . Şimdi yarın her yerde böyle sevgililer falan mıçmıç öpüşlü şeyler yapacaklar di mi? Yiğit'e dedim dün akşam buluşalım ben okuldan çıkınca, oğlum evden çıkmamak lazım ya abaza ya ibne gözüyle bakıyorlar dedi. Bir yerde haklı. Şimdi sevgililer gününde buluşan iki erkek benim gözüme de hoş bir izlenim vermez ama kurtulmak lazım bunlardan. Belki buluşuruz yine de, kararlıyım matrakta yiyişen çift görürsem çok sinir olurum Hacer'e falan şikayet ederim. Ah Sabahattin Abi olaydı, kovardı bile yiyişkenleri. Gidin başka yerde çekin birbirinizin dilini dişini. Matrak abaza ya da ibne zannedilen sevgilisiz erkeklere kalsın.

8 yorum var:

Adsız dedi ki...

:DDD iki erkek buluşunca o gözle hiç bakmamıştım :D sizinki sevgililer gününde eşşeğin aklına karpuz kabuğu sokmak oldu sanki biraz :D

ozge dedi ki...

hatta tamamen gay şeysi olsun :p

-YgT- dedi ki...

yine adım karışmış çok ayıp. isteyerek bilerek uzun yıllar anlamını hala çözemediğim bir saçmalık olan sevgililer gününden kaçmaktayım. olay sırf 2 erkek meselesi de değil sevgilim olmayan kızla buluşmaktan da kaçarım 14 şubatta. o zaman da sevgili olmuş oluyosunuz dışardan bakınca. sevgiliyle olunca da sevgililer gününü kutlayan çift oluyosunuz(varsayım). yani hiç bir türlü bana gelmeyen bişey.

sayalım

erkekleyken - ibne or sap, dışarı hatun bulmaya çıkmış erkek

yalnızken - sap ve/veya dışarı hatun bulmaya çıkmış erkek

kızlayken - sevgili

sevgiliyleyken(şarkı gibi) - sevgililer gününü kutlayan çift.

ne var napıcan milletin ne düşündüğünü de denebilir de kasılıyorum arkadaş zorla mı.

ayrıca 3 yıldır çeşitli tesadüfler nedeniyle sevgililer gününü mehmetle geçiriyorum. yeter ulan. bi kere de sevişmişliğimiz yok halbuki.

ya öyle işte. ayrıca memetcim dün dediğimi burdan da diyorum sana ne bırak millet öpüşsün koklaşsın. neden milletin mutluluğundan rahatsızlık duyuyosun?

beni bu yazıya alet etmenden dolayı "gözüm kayıyo olm" unu açıklamam gerekir ama hadi neyse.

of durup dururken yazmam tabi bu kadar bi derdim var. çok sıkıldım yarın evde duramam. bi çözüm yolu. bi fikir...?

-YgT- dedi ki...

haha mehmetle geçen bir sevgililer günü daha.kader gibi.

Conrad Bundy dedi ki...

kaderimsin, sebebimsin, sana gelen bana gelsin.

-YgT- dedi ki...

esas sana gelen bana gelsin. ulan bi tane mi düzgün zar atılmaz.

Conrad Bundy dedi ki...

biz bu bileği değirmende ağırtmadık.

-YgT- dedi ki...

sevgililer günü diye torpil geçtim.

 


Templates Novo Blogger 2008