hbb

-Ben geldim.
-Hoşgeldin
-hb

Böyle diyaloglar yaşanıyor msn aleminde. İnkar etmeyin hepinizin başına gelmiştir. Benim de zaman zaman başıma geliyor. Her hb cevabı aldığımda da aklıma o mazlum kanal HBB geliyor. Şu meşhur programın ortasında donup uzun süre öyle kaldıktan sonra kapanan güzide kanalımız HBB. eyçbibi iyi tivi iyi tivi eyçbibi diyordu ne güzel.

Bir de hbb benim için başka bir anlama da gelmekte ki bu çocukluğuma uzanır. Çocukluğumda dayımların Mersin'deki yazlığına giderdik her yaz maaile. Orada HBB Sedat diye bir adam vardı bak hadi HBB lakabını unutmadım da ismi nasıl aklımda yer etmiş bilemedim şimdi. Neyse efendim, dayımın ve babamın orda siteden arkadaşı olan bu HBB Sedat hakkında hiçbir şey bilmezdim. Hep böyle eyçbibi Sedat, eyçbibi Sedat diye konuşurlardı. Bir gün canıma tak etti. Niye bu adama eyçbibi diyorsunuz diye sormuştum çocuk saflığıyla. Dayımın "Her boku bilir o." diyip gülüşünü unutamam. Anlamam biraz süre almıştı ama şimdi çok iyi anlıyorum. Bu HBB insanlar her yerde geziniyor. Misal birisi Yiğit'tir bak. Yine yazıma ismini karıştırdım. HBB Yiğit.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008