hay boylamına senin

Dün gece All Star maçını izleyecektim güya. Kucağımda laptopla uyuyakalmışım ki çok komik aslında birileriyle msn'den muhabbet halindeydim. Uyumamaya çalışıyordum çok uykum gelmiş olmasına rağmen. Ne ara uyudum nasıl daldım hiç hatırlamıyorum. Bir ara hayal meyal yerdeki laptopun monitörünü kapattığımı hatırlar gibiyim ama emin değilim. Uyandığımda yerdeydi.

Neyse asıl söylemek istediğim. Ben bu saat farkı olayına çok kıl oluyorum yahu. Sırf bu NBA maçları yüzünden bu gıcıklığım. Buna bir çare bulunmasını Greenwich'ten talep ediyorum. Nasıl yaparsınız bilemiyorum sevgili bilimadamları. O kadar okumuşsunuz siz bulun bir çaresini. Amerikayı bizim boylama mı taşırsınız naparsınız ben karışmam. NBA maçlarının en geç 11-12 gibi başlamasını istiyorum. Hadi iyi çalışın iyi.

2 yorum var:

voodoo girl dedi ki...

evet böylece oscarlar da normal bir saate taşınmış olur oleey

Conrad Bundy dedi ki...

evet ya o da sinir bozucu aslında. bi çözüm bekliyorum ben grinviçten.

 


Templates Novo Blogger 2008