kırarım dirseğini

Sevgili kızlar;
Çantanızı dirseğinizin içine takıp, dirseği kırıp kolunuz yukarıda sahte bir nazik tavırla yürümek çantanızı omzunuza asıp yürümekten daha yorucu olmuyor mu? Neden böyle yaptığınızı anlayamıyorum.

8 yorum var:

Pnarist dedi ki...

Asıldıklarında öyle lap diye götürmesinler diye efendiiii :)

Adsız dedi ki...

o kızları yolasımmmm gelirrrr
saçını başını parçalayıp dalasımmmm geliirrr

(şarkı gibi okursanız bişeye benzer)

yannız sevgili konrat daha öncede kızların eline taktığın görülmüş ergenekonya soruşturmasında bloğunuz üzerinde yapılan araştırmalarda.Ne istion bağğyan ırkından??

Conrad Bundy dedi ki...

pınar hanım, şimdi çantayı omza astığınızda bi de böyle alttan tutarsanız bence çalınma riski azalabilir. =)

ucandepik hanım, eller özel ilgi alanıma girdiğinden ben her bağğyan ırkından olan canlının ellerine bi dikkatli bakarım, bu seslenişlerimde sadece bu ırkın garip davranışlarını anlamlandırmaya çalışıyorum. sorularım ve telkinlerim devam edecektir =)

Claire De Lune dedi ki...

okulda hergün 234567 tane görüyorum onlardan bağışıklık kazanmaya başladım görmezden gelmeye çalışıyorum. onlarla yaşamayı öğrenmem gerekiyor eheh :D

not: yine de çok sinir bozucu.

MANUKYAN dedi ki...

ahaha ben çantamı elim de sallaya sallaya gidiyorum birgün biri kapıp gidekya neyse :)

ozge dedi ki...

bi elde de cep telefonu olcek ama.
terazinin kolları gibi...:)))

Yesari dedi ki...

şöle yapıyorsun....aynı tarif ettiğin hareketi çantasız olarak yaparak yanındakine soruyorsun"bu nedir"şapşal şapşal bakıyor yanındaki ....ve cevap veriyorsun
"caddede louis vuittonuyla yürüyen kız":)))bi tür sendrom bence bu...:))ama kadının çanta tutma şekli buymuş aslında...doğru olan yani...İstanbulda yaşamayan birileri uyduruyor da olabilir...misal bennn:P

Finduilas dedi ki...

nasıl rahat ediyolar bi bilseem.

 


Templates Novo Blogger 2008