Hollywood Mon Amour


Hollywood Mon Amour diye bir proje çıkmış. Şimdi grup desem grup değil, şarkıcı desem şarkıcı değil. Proje diyorlar. 80'lerdeki film müziklerini farklı farklı kadın vokaller yeniden söylüyor. Hele bir Eye Of The Tiger yorumu var ki, ben hayatımda bu kadar seksi şarkı dinlemedim. Mamafih bulamıyorum limewireda falan şarkıları. Call Me var bir de o da muhteşem olmuş. Bulursanız kesin dinleyin. Ha bir de bana da bi mail atın şarkıyı. öperim.

4 yorum var:

dmL dedi ki...

al bütün albüm.
http://rapidshare.com/files/150888680/Hollywood_Mon_Amour.zip

Conrad Bundy dedi ki...

oha. çok teşekkürler. ne istersiniz benden? elimden gelen birşey var mıdır?

dmL dedi ki...

çarşamba günü çok önemli bi sınavım var. onu geçmemi dileyebilrsin. tarikat oluşturuourm ufak çaplı sınav geçmeye yardımcı olmak adına.

Conrad Bundy dedi ki...

tarikatına katıldım o zaman. umarım geçersin sınavından. hiç kimseler kalmasın sınavlarından.

 


Templates Novo Blogger 2008