The Endless Case Of Benjamin Button

Ne kuriyusu arkadaşım bildiğin endlıs keyz. 2 saat 40 dk film mi çekilir? Başladım izlemeye, 45 dk izleyip ara verdim. Sonra bi 45 dk daha izledim. Kalan 1 saat 10 dk'yı da bir ara izlemeyi düşünüyorum. Film resmen bitmek bilmiyor. Tamam fena da film değil. Hatta güzel de denebilir ama bu kadar uzun film olmamalı. Senarist kim bilmiyorum üşendim de bakmaya da roman uyarlamasıymış. Utanmasalar her sayfayı uyarlıycaklarmış heralde. Burdan tüm senaristlere seslenmek istiyorum. Arkadaşlar, kardeşlerim, müstakbel meslektaşlarım lütfen senaryolarınızın en fazla 130. sayfasına "SON" yazınız.

2 yorum var:

Claire De Lune dedi ki...

bnde sinemada izlemiştim gerçekten hiç bitmicek sanırım dediğimi hatırlıyorum bi ara.güzel bir film ama çok uzun katılıyorum :D

Finduilas dedi ki...

filmin kitabı 80 sayfa bişeymiş ama abartmışlar :D güzel film. güzel.

 


Templates Novo Blogger 2008