Benim Cici Oscar'ım 2

11'de 8 tutturdum. Bazıları çok garantiydi tabi Heath Ladger, Kate Winslet falan. Tutturamadıklarıma yorum yapmak gerekirse, Milk'i izlemedim ama Sean Penn'in isminden ve filmin konusundan kazandığını düşünüyorum. Zira Mickey Rourke öyle bir oynamış ki The Wrestler'da, onu geçebilmek için oyunculuk performansından fazla bişeyler lazım.

En iyi yönetmen ödülünü ben David Fincher'a vermiştim ama Danny Boyle almış. Boyle'un alması sürpriz değil tabi ki. Fakat 13 dalda aday olan The Curious Case Of Benjamin Button'ın büyük ödüllerden tek alabileceği olan yönetmen ödülünü vererek Fincher'ın ağzına bir parmak bal vericeklerini düşünüyordum. Tabi bir de Slumdog Millionaire'de aslında sadece Danny Boyle'un yönetmenlik yapmamış olması da ödül alamayacağını düşündürmüştü.

En iyi yabncı film Oscar'ını kazanan Japon filmini izlemedim. Çok da doğru olmaz bu yüzden yorum yapmam ama Vals im Bashir'i izledim ve gerek konusuyla gerek vermeye çalıştığı açık ve alt metinlerde gizli mesajlarla, gerekse dünyada son zamanlarda meydana gelen olayların bir sonucu olarak, İsrail'in günah çıkarırken askerlerini aklama çabası ödüllendirilir diye düşünüyordum.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008