Pringcess

Anne ben fotoşop öğreniyorum. Eserimin adı Pringcess.

8 yorum var:

* dedi ki...

kuul.

uçan hollandalı. dedi ki...

te allam.bütün gece ben bunun için mi bekledim yani.fotoşop fotoşop dediyiniz bu muydu memet bey.ben bunu peintte bilem yaparım.

cesetizleri dedi ki...

hey allam..
nasıl bir yetenektir bu. tebrik ediyorum.. fotoşop koçum olmanızı teklif ediyorum. :)

Adsız dedi ki...

ahahahaha. tam sana göre bi iş ehehe :)

POSTACI dedi ki...

Çocuğun ilk fotoşop denemesi. Ajdar'ı Antonyo Banderasa mı dönüştürsün yani şıppadanak. Dont bi celıs =)

Conrad Bundy dedi ki...

yavaş yavaş olucak ya. önce ajdarı antonyo yapıcam sonra cereni antonyoya yar yapıcam. hepsi fotoşopla. fotoşopta çığır açıcam. dont be sabırsız.

gia dedi ki...

beni de ancelina joli yap gayrı.

Sel dedi ki...

:D

 


Templates Novo Blogger 2008