Bu Tepe Karlı Tepe

Bu tepe karlı tepe yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

İndim su serpe serpe yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Gittim ki yar uyumuş yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Uyardım öpe öpe yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Bu derenin suyunu yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Kıramadım buzunu yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Aldım Türkmen kızını yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Çekemedim nazını yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Aldım Çerkez kızını yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Çekemedim nazını yaylalar
Oy yaylalar yaylalar yaylalar

Selvi Boylum Al Yazmalım'da Cemşit'in söylediği Erzurum yöresinden olduğunu öğrendiğim, Youtube'da bulduğuma göre Yavuz Bingöl'ün de söylediği bu muhteşem türkünün mp3 ünü bana bulana veya getirene yüzbinlira veriyorum.

1 yorum var:

Adsız dedi ki...

Merhabaa..
Bu yazınınızın Üstünden nerdeyse bir sene geçmiş ama henuz keşfettim sayfanızı..
Bu türkünün mp3 halini ben söylüyorum ama kendimce :Pp

Şaka bir yana mp3 ü bulduysanız benimle paylaşmanızı isterim..

İyi günler ..

 


Templates Novo Blogger 2008