sen dizime yattın ben çükümü kaşıdım

Şu dünya televizyon aleminde izlediğim 4 dizi var şu an. Lost, Chuck , How I Met Your Mother ve Heroes. Diğer bazı çok övülen dizilere de vaktim olursa başlamayı düşünüyorum. Özellikle House M.D. 'yi merak ediyorum fazlasıyla ama vakit lazım. Neyse konumuz bu değil. Bu girizgahı yaptım zira izlediğim bu 4 diziden şu an sadece Heroes'un 12 bölümü kaldı izlemediğim. Herkes sezon arası veriyor.

Sezon arası dediğin nedir? Yaz tatili gibi birşey değil mi? 3 ay tatil yaparsın, sonra çekimlere başlarsın 2 ayda falan da şöyle 4 bölüm falan çeksen girersin 5 ayda yeni sezonla yayına. Fakat napmış sevgili Birleşik Amerikalı arkadaşlar (Şu Birleşik Amerikalı lafını da basketbol spikerleri dışında ilk kez ben kullandım sanırım.) Lost Şubat 2010'da, Chuck Mart 2010'da başlıyormuş. Ayıptır, insan mısınız lan?

Allahtan How I Met Your Mother Eylül 2009'da başlıyormuş da bir nebze sinirim geçti. Nebze çok güzel kelime.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008