Koştum Ardından Yoruldum

Bugün bir arkadaş muhabbetinde geçti şöyle bir cümle; "Ahmet, Ayşe'nin peşinden 1 yıl koştu." Öncelikle isimlerin farklı olduğunu söyleyerek bu cümleyi irdelemeye başlayayım.

Bir erkeğin bir kızın peşinden koşması genel olarak nasıl olur? Kız birlikte olmak istemedikçe erkeğin biryerlere davet etmesi, ne bileyim elini tutmaya çalışması falan şeklinde mi? Nasıl bir azimdir anlayamıyorum ben gerçekten. "Vay anlayışsız işte bu aşk" derseniz , ben de eminim en azından bir kere aşık oldum ama garip bir şekilde tüm ilişkilerimde olduğu gibi bir anda başlamıştı. Eğer o an olmasaydı hiç koşamazdım peşinden birlikte olmak için. Ha ayrıldıktan sonra peşinden koştuğum olmadı mı itiraf ediyorum oldu. Fakat 1 yıl kadar da sürmedi İstek devam edebilir ama o peşinden koşma durumu olay biraz soğumaya başlayınca geçmiştir hep. Bu yüzden böyle büyük bir isteği, 1 yılını bir kızın rüyasıyla geçirmeyi anlayamıyorum. O rüyayı yaşamışsan tekrar yaşamak için peşinden koşmanın mantığı var o ayrı.

Kafamı kurcalayan bir konuydu paylaştım. Lakin kafam biraz karışık galiba cümleleri tam toparlayamamışım gibi hissediyorum. Umarım demek istediğim anlaşılmıştır. Varsa böyle 1 yıl birinin peşinden koşan veya peşinden koşulan yorumlarla o süreci bir anlatsa da hem bir interaktiflik olsun. Sosyal olun azıcık. Hem de okuyanlar - ben de - biraz taktik öğrenir belki.

3 yorum var:

Adsız dedi ki...

kilit bir noktaya parmak basmışsın ama
o koşma dedikleri:
1 sene beğenmiştir kızı sonunda da olmuştur.
o arada geçen bir sene duvarına kızın posterlerini asıp her gece diz çökerek dua etmiş manası çıkmasın:D hatta o arada ayağa gelen başka fırsatlardan da sapına kadar yararlandığından eminim.
bkz: kapısında dil izleri olmak
gibi bir durum hiç bir erkek için söz konusu değil yani hele ki sosyal yaşamın zirve yaptığı üniversite senelerinde bahsi geçemez.

Gökhan Yıldız dedi ki...

bunun bir süreç olması 1 gün sürmesi veya 1 yıl sürmesi arasındaki nasıl yaa sorusunun cevabını açıklıyor aslında. kız birinci andan git seni istemiyorum, erkek de inat ediyorum ve kız tekrar, inadını görüyorum ve inadımla artırıyorum demiyor çünkü. bazen ya sen daha iyilerine layıksın, bazen de bir deneyelim klişeleri bu olayı 1 yıla kadar uzatabilir. ayırca naz faktörü nasıl kızlar kolay kolay f1 pilotu olamayacaklarsa erkeklerin aynı şekilde pek başaramayacakları bir konu. öyle bir naza maruz kalırsın ki gitsen gidilmez, kalsan kalınmaz. orada divit hokkası gibi çakılı kalmışsındır, döner durursun.

Adsız dedi ki...

bence burda yanılıyorsunuz ben bir kızı çok sevdim delliler gibi ölürcesine şu mesajı yazarken bile içimde onun aşkı var 5 ay koştum beni şiddetle redetti benim savaşacak gücüm kalmadı bıraktım 2 aydır arayıp sormuyorum ama her gece yaradana yalvarıyorum alın yazım değilse bile sadece bir kere denemek ama sesimi kimseye duyuramıyorum

 


Templates Novo Blogger 2008