aslan yarim gız senin adın hediye

Doğumgünlerinde, yılbaşlarında hediye alma durumu erkekler için ya da en azından benim için sanırım bünyenin bir sevgiliye sahip olup olmamasıyla ilişkili bir şekilde değişim gösteriyor. Görüyorum kızlar birbirine doğumgününde vs hediye alıyorlar ama böyle bir alışkanlık erkekler arasında pek yoktur. Normal kız arkadaşlar da eğer sizin pek önemsemediğinizi farketmişlerse onlar da önemsemez ve hediye almazlar. Fakat bir sevgiliniz varsa, nolursa olsun o gülyüzlü insan size doğumgünü, yılbaşı, yıldönümü, aydönümü, 40 çıkması gibi her türlü olur olmaz özel günde hediye alacaktır. Tabi karşılığını da vermeniz gerekir.

Şimdi bu çıkarıma nerden vardım? İki senedir doğumgünümde sevgilim olmamasıyla iki senedir doğumgünümde hiç hediye almamış olmam arasında kendimce bir bağ kurdum. Ha bu sene doğumgünü-mezuniyt bahanesiyle aileye kombineyi yıktım yine o ayrı.

4 yorum var:

beyza dedi ki...

cidden böyle bir durumun vuku bulması çok mal değil mi? bence mal. yani ne alaka ki sevgiliyle arkadaşla, hediye alası olan alır. ki bazılarının özel günlerde değil de olmayacak zamanlarda alası gelebilir. inatla özel günlerde almayabilir. neyse fazla genellendiği için tutamadım kendimi içimi dökmem gerekiyordu. hürmetler.

Conrad Bundy dedi ki...

ben kendi özelimden yola çıkarak erkekler açısından bir genelleme yaptım. yani durup dururken birbirine hediye veren iki erkeğe ben rastlamadım. doğumgünlerinde bile nadirdir.

beyza dedi ki...

o da doğru. ama neden olmasın? ütopyası bile güzel. herkes birbirine abuk subuk zamanlarda ta taaa! diye hediye alsa. neyse uzatmadan kesiyorum.

Conrad Bundy dedi ki...

hayat bayram olsa, neden olmasın? bana hediye alana alma demem şahsen cinsiyet farketmez.

 


Templates Novo Blogger 2008