Hepimiz Memeliyiz

Deniz Memelileri diye bir dersim var bu sene vermem gereken. Biraz göz attım notlara da tamam balinadır yunustur onları anlıyorum tabi ki öğrenmek lazım deniz bilimi okuyorsam. Su samurunu, foku da bir yere kadar anlayabiliyorum hayvanlar sudan çıkmıyor pek. Fakat allah aşkına kutup ayısının deniz memelileri arasında ne işi var. Hayvancağızlar suya girmeyeyim diye minnacık buz parçasının üstünde dikiliyor, biz de onlara ağlıyoruz. Ara ara suya giriyor, suda balık avlıyor falan diye deniz memelileri dersi kapsamına almış hoca kutup ayılarını da. Hocayla aramdaki bir durumdan dolayı derslere girmiyordum da girsem insanları da işleyelim derdim. Hele şu mevsimde denizlerde kutup ayısından çok insan olduğuna eminim. Ve unutmayalım küçük büyük farketmez hepimiz memeliyiz.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008