Mezun

Bitti, vallahi bitti. Bunca yıl sayısını hatırlamadığım kadar sınava girdim çıktım. Kiminden 100 aldım kiminden 9. Neyse ki hiçbirinden 0 almadan ya da kopya çekerken yakalanıp atılmadan öğrencilik kariyerimi belirsiz bir dönem için bitirmiş bulunuyorum. İlginç bir boşluk hissettiriyor bu insana. Okul denen olay sona erdi. Çok ilginç. Seneye açık öğretime kaydolmazsam bir seneliğine öğrenci pasosu da kullanamayacağım. İşte bu fena. Sonra da yüksek lisans yapmak lazım. Sırf öğrenci pasosu için. Akbil yarı fiyatına oğlum.

4 yorum var:

nesli dedi ki...

Tebrikler..

Conrad Bundy dedi ki...

teşekkürler..

dikkatsiz okur dedi ki...

leeeeeeeennn.. mezun mu oldun başımıza bakiimm.. haydin tebrikler :)

Conrad Bundy dedi ki...

he ya oldum valla.öğrencilik bitti işsizim şu an itibariyle.

 


Templates Novo Blogger 2008