Amera Polimera Oligomera

Kaç gündür çüklü müklü başlık en tepede duruyordu, yeni birşey de yazamıyordum. En azından bir aşağı gitsin. Issız Adam'ı izlemememe rağmen onunla ilgili espri yapanlar kervanına katıldığım için kendimi ayıplıyorum şimdi bakınca.

16 yıllık öğrencilik hayatımın şimdilik son final dönemine girmek üzere olduğum şu günlerde içimde bir hoşluk bir olmasına rağmen ders çalışma zorunluluğunun baskısını üzerimde fazlasıyla hissetmek sinirimi bozuyor. Bitse de gitsek çok uygun oldu buraya.

ÖSS'ye uyanamayıp giremeyen bir insan oldum. Aslında ben uyandım 7'de ama velilik görevimi üstlenmiş olan Yiğit Bey'i uyandıramayınca o saatte tek başıma İstinye'ye gitmeyi gözüm kesmedi. Vurdum kafayı tekrar sandalyeye uyudum.

Sandalye demişken kenarı demirli sandalye üretimi lütfen durdurulsun. Satılmış olanlar da geri toplansın.

Tabakta gayet hoş olan karides, kalamar gibi canlılar ders notlarının içine girince tüm lezzetini kaybediyor. Denizel Zoobentos çalışırken bunu anladım. Zoobentos da suyun dibinde yaşayan hayvanlar demektir bilmeyen öğrensin.

Ha bir de, derdime derman işte çokolat kız.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008