Kralsın

Oldum olası Burger King'i Mc Donald's'a tercih etmişimdir. Gerek lezzetiyle gerek doyuruculuğuyla hep bir numaradır benim gözümde. Hele ki Steakhouse'u çıkarınca beni midemin orta yerinden vurdu ki ömür boyu çıkmaz. Neyse iyice reklama girdim ki zaten yazıya başlama nedenim de az önce gördüğüm reklamdı. Ben seviyorum böyle markaların birbirine dokundurmalı reklamlarını. Duymuşsunuzdur hani otomatta Coca Cola'nın üstüne basıp Pepsi tuşuna basan çocuk vs. reklamlar.

Bu Burger King reklamında da aklımda kaldığı kadarıyla şöyleydi ki çok hoşuma gitti. "Birileri hamburgere kat çıktı, Burger King olaya ağırlığını koydu. İki katta 230 gram et(sayı yanlış olabilir). " böyle birşeydi işte. Mc Donalds'ın çok katlı ürünlerine karşı bizde kat az ama etine dolgunuz naber? şeklinde ayar vermiş Burger King. Kral.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008