Kupa Öpmek Onların Da Hakkı

Cesc Fabregas, Sergio Aguero vb futbolculara çok üzülüyorum. Adamlar Avrupa'nın ve haliyle dünyanın en önemli liglerinde en büyük takımlarında oynuyorlar fakat yıllardır kulüpleriyle bir kupa kaldırmışlıkları, boyunlarına bir madalya takıp da kupa töreninde birbirlerinin üstüne su atmışlıkları yok. Yani şimdi Man Utd ve Chelsea varken Arsenal nasıl şampiyon olabilir ki? Aynı şekilde Barcelona ve Real Madrid varken kolay kolay üçüncü takım araya nasıl girip de şampiyon olacak? Şampiyonlar Ligi için de ha keza. Şampiyonluk 3-4 hadi bilemedim 5 takım arasında değişir ve bunlar arasında ne Arsenal var ne Atletico Madrid ne de Fiorentina. 4 yılda bir Avrupa ya da Dünya Kupası olacak da orda kupa kazanma umuduyla oynayacaklar. Ha tabi bu İspanyol, Brezilyalı vs olanlar için geçerli. Garibim Togo ne yapsın Dünya Kupası'nda da Emmanuel Adebayor stadda kupayla tur atsın? Afrika Kupası'nda da birşey yaptığını duymadım.

Fabregas'ın, David Villa'nın kupa öpmediği dünyada Sabri Sarıoğlu'nun İbrahim Üzülmez'in evine madalya köşesi yapması içimi acıtıyor.

1 yorum var:

anti dedi ki...

michael jordan'ın yüzünden şampiyonluk yaşayamayan kuşağa daha çok üzülüyorum ben.

http://www.basketwallpapers.com/Images-05/Michael-Jordan-Stolen-Generation-Wallpaper.jpg

 


Templates Novo Blogger 2008