Maykıl are you ok?


Ah be Maykıl'ım her ne kadar yaptırdığın binbeşyüz estetik ameliyata, güzelim derini ağarta ağarta ebesini sikmene ve bazı denyo davranışlarına uyuz olsam da severdim seni. Bir Bad olsun, Thriller olsun, Smooth Criminal olsun ne de güzel şarkılardı. Bi gelemedin Türkiye'ye karşılıklı anivacivokkey diyemedik. Şimdi biz mi gelelim oralara açık hava konserine?

5 yorum var:

anti dedi ki...

maykıl gelmişti de ben ufaktım o zamanlar gidememiştim.

Conrad Bundy dedi ki...

işte ben de hatırlamıyorum bile öyle bişey çok sonradan öğrenmiştim zamanında gelmiş diye de ben onu saymazdım beklerdim hep tekrar gelsin diye. yazık oldu.

tamchee dedi ki...

"eni yeci vokkey, vokkey tu mi..!!"
:(

Hich dedi ki...

allah rahmet eylesin, iyi adamdı, çocukları çok severdi....

Beercholic dedi ki...

Her kesime hitap eden biriydi. Bir fenomendi, bir kaç şarkı saymışsın, beat it'i de unutmamak gerek..

 


Templates Novo Blogger 2008