Shannyn Sossamon

Wristcutters - A Love Story filminin bence en güzel şeyi. Fazlasıyla güzel, fazlasıyla sevimli. Şair etti bak burda beni. Ah Shannyn vah Shannyn seviyorum seni.

5 yorum var:

jolene dedi ki...

marla hanımın aşık olduğu benim içinse sadece gözünün yanındaki ben hoş olan hatun kişi.
güzel ama.evet.

Conrad Bundy dedi ki...

beniyle saçıyla kaşıyla gözüyle burun direği omuz çıkıntısıyla her şeyiyle hoştan öte.

Adsız dedi ki...

oha lan ne biçim de çalmışsın mehmet kasapoğlu. bu kadın benim müstakbel eşimdir haberin yokmu. vallahi de yar etmem.ayrıca wristcutters ın da çok özel manası vardır benm için, seni esefle kınıyorum git başkasına aşık ol :D

Conrad Bundy dedi ki...

her türlü kapışırız genç adam.

Adsız dedi ki...

hımm.. kontesim icin yapmicaam sey yoktur sayın conrad. rest diyorum.

 


Templates Novo Blogger 2008