Canım Çekiyor

Conrad - lemonya -:
ahah nasıl çekmez lan
Maybe.:
meyva mı bu mehmet:D:D

Evet, bu konuşma üzerine yazmak zorunda hissettim. Benim canım film çekiyor. Öyle durup hadi bir film izliyeyim diyip film izleme isteğine kapılmak değil. Durup dururken canınızın bir turşu ne bileyim baklava çekmesi gibi. Durup dururken Jurassic Park izlemeliyim diyorum. Başka bir gün sırf arşiv olsun diye indirdiğim Fight Club'ı canım çekiyor belki 10. kez izliyorum. Sadece ben miyim böyle olan? Sizin canınız da bir Independence Day veya The Faculty falan çekmiyor mu? Ayrıca evet Maybe hanım meyva bu ya da meyve. Back To The Futureeeeagghh.

3 yorum var:

Adsız dedi ki...

çok çekiyor. efendim independence day olsun, fayt kılap olsun, the day after tomorrow olsun, lock stock and two smoking barrels olsun, hepsinden insanın canı çekebilir. bazı bazı layer cake bile izleyesim gelir, 1-2 şeftali yer izlerim sulu sulu.

Adsız dedi ki...

çeker. yer altı canavarı mı ne onu izleyememiştim sana gelcem diye onu indirdim burda.

Conrad Bundy dedi ki...

ha bak o filmi de indirmek lazım iyi hatırlattın.

 


Templates Novo Blogger 2008