In Bruges

"Bruges, it's in Belgium"
Bu filmi izleyin. Daha önce izlemeyin diye öneriler yapmıştım. Bu sefer tersi olsun. Gerçi izleyenler de vardır tabi ki ama izlemediyseniz kesinlikle izleyin. Son zamanlarda yapılmış en güzel kara komedi filmi belki de. Colin Farrel'ın kaşları ilk defa rahatsız etmiyor. Bruges da ne güzel şehirmiş öyle diyorsunuz ama bu güzellikleri tanıtım filmi edasıyla gözünüze gözünüze sokmuyor film. Ayrıca komedi dedim de evet komik film ama sonlarında gözünüze birşey kaçabilir. Öyle bir hisli etkisi de var filmin. Dikkatimi çeken ilginç bir şey de filmdeki oyunculardan üçünün Harry Potter serisinde Lord Voldemort , Deli Göz Moody ve Fleur Delacroix rollerinde oynamaları. Harry Potter da bir yerden fırlayacak sandım filmde bir de ona güldüm. Son sözden önce de diyeyim ki o Fleur Delacroix'yı da oynayan bayan ne kadar güzel bir insanmış öyle. Bu filmde daha da iyi gördüm. Son sözüm de sakin bu filmi izlemeyi ihmal etmeyin.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008