Rüya Bilmecesi 8

Uzun bir aradan sonra Rüya Bilmecesi'ne devam. Bu seferki rüyamın serinin öncekileri kadar absürd ya da komik bir özelliği yok. Fakat belki de ilk defa bu kadar mutlu olduğum bir rüya gördüğüm için kayıtlara geçmesini istedim.

Rüyamda küçükken yazları tatile gittiğimiz Silivri'deki İSKİ'nin tesislerindeyim. Yaşım da sanırım şimdikinden küçük, 18 falan. Kalabalık bir arkadaş grubumuz var ve başlarda her genç grup gibi kah basketbol sahasında kah sahilde oturuyoruz vakit geçiriyoruz. Arkadaş grubunda biri var ki şu an yüzünü gözümde canlandıramadığım ama tekrar görsem kesinlikle tanıyacağım, 2-3 kez otobüs durağında görüp "Ne kadar saf bir güzelliği var, Hoş kızmış." diye düşündüğüm bir kız. Rüyamda gördüğüm bu zaman geçirmelerde yavaş yavaş biz bu kızla yakınlaşıyoruz. Bir an rüya hızlı çekime giriyor sanırım ve kendimi kızla el ele otururken buluyorum. Gruptan bir çocuk da galiba biraz kıl oluyor bu duruma fakat umursamıyoruz. Rüyanın kalanında sürekli kızla el ele geziyoruz, yan yana güneşleniyoruz, çimlerde yatıyoruz. Sürekli birlikte vakit geçiriyoruz. Kesinlikle cinsel bir münasebet olmuyor ve hatta öpüşmüyoruz bile. İşte burda da anladım ki rüyadaki kızın bir önemi aslında yok. Ben o saf sevgi anlarındaki hisleri çok özlemişim. Neyse sonra hatta bir karede kızı alnından öpüyorum da başını kaldırıp gözleri sevgi dolu bakıp gülümsüyor. O anda içime inanılmaz bir mutluluk yayılıyor. Rüyanın sonları tabi yine biraz garipleşiyor. Yaz günü ne alakaysa Fenerbahçe'nin yurtdışında çok önemli bir maçı varmış ve yine ne alakaysa ben o maça gidecek parayı bulmuşum. 1 hafta görüşemeyecekmişiz kızla. Gözleri dolu dolu bakıyor bana ama her anlayışlı sevgilinin yapması gerekeni yapıp diğer sevgilime olan tutkumu hoş karşılıyor, ses çıkarmıyor. Vedalaşırken tam dudaklarına yaklaşmışken utanıyorum ve yanağını öpüyorum. Gözleri dolu ama yine sevgiyle bakıyor. Uyandığımda gerçekten çok mutluydum. Özlemişim bu hisleri, rüyada bile olsa güzeldi.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008