Okan Bayülgen

Yine NTV'nin Yeşil Kuşak'ından gidiyorum. Bu Yeşil Kuşak olayında reklamlardan önce birileri çıkıp çevreyle ilgili birşeyler söylüyor siz de rastlamışsınızdır. Heh işte onlardan biri de Okan Bayülgen. Çevreyle ilgili verdiği mesajı takdir etsem de söylemeliyim ki Okan Bayülgen seni delicesine kıskanıyorum. Neden kıskanıyorum? Ünlü bir adam, başarılı televizyoncu, zengin falan filan diye mi? Hayır değil. Adam o reklamda diyor ki "Fotoğrafçı arkadaşım "....." (ismini hatırlamıyorum.) 'la Tuvalu'ya gidicez." sonra da Tuvalu'yu anlatıyor kısaca. İşte bu yüzden kıskanıyorum. Adam Tuvalu'ya gidiyor yahu.

Tuvalu şöyle bir yer ki en yüksek yeri 5 metre olan bir takım adalar ülkesi. Küresel ısınma yüzünden tüm adalar okyanusa batmak üzere. Dünya üzerinde gerçekten görmek istediğim birkaç yerden birisiydi lakin muhtemelen ben göremeden batacak. Bu yüzden kıskanıyorum seni Okan Bayülgen. Şanslı ve zeki bir adamsın kıymetini bil.

1 yorum var:

pia dedi ki...

göt herif!
(okan)

 


Templates Novo Blogger 2008