Pierre Alexandre 1

Merhaba, benim adım Pierre. Göbek adımın Alexandre olduğunu tahmin ediyorum ama henüz bana böyle bir sesleniş gelmediğinden tahminde kalıyor.


Medyatik bir kişilik olarak bir televizyon kanalında doğdum da nasıl becerip havalandırmaya düştüm inanın ben de bilmiyorum. Zira henüz 1 haftalıkken naptığını pek bilemiyor kedi. Havalandırmadan düştüğüm odanın tavanında ne kadar kaldım bilmiyorum ama uzun bir süre biri sesimi duysun da çıkarsın beni diye bağırındım durdum. Acıktım susadım ama bağırmaya devam ettim. Çıkarmaya çalışanlar olduğunu da farkediyordum aslında ama ulaşamıyorlardı bana. Sonunda üstünde oturup bağırdığım süngerin önündeki delikten bir kafa çıktı. Ve göz göze geldik.

Hayatımda ilk defa böyle bir cins görüyordum. Hayatım dediğim de topu topu 7 gün ya neyse. "Napıyorsun lan salak?" dedi ve beni aldı süngerin üstünden. Patisinin ortasını ancak dolduruyordum. Çekti aldı beni oradan. Ben hala bağırmaya devam ediyordum tabi ne bileyim hırlı mıdır hırsız mıdır almış taşıyor bir yerden bir yere. Önce bir kutuya bıraktı, sonra başka bir kutuya.. Sonra bir baktım önüme beyaz bir sıvı koydu üstüme başıma bulaştırdım hep. Ne bileyim ben tabağa basınca döküleceğini. Yapış yapıştı bir de öeh pis oldum.Sonra öyle uyumuşum biraz böyle kocaman depo gibi bir yerin içinde durduğum derin kutunun içinde...Kafama bişey dokundu, açtım gözümü, yine o...

Devam edecek...

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008