Yapma Sawyer

Duymuşsunuzdur Magnum'un reklam filmi çekimi için Josh Holloway ya da Lost'tan bildiğimiz adıyla James "Sawyer" Ford ülkemize geldi. Genç kızlarımız kendisine dokunabilmek için birbirini ezmeye hazır durumdalar. Aşırı bir çılgınlık hali hakim ama anlayabiliyorum. Adam gerçekten güzel. Sawyer karakteriyle benim de sevgimi kazanmıştı. Fakat bugün duydum ki Cuma günü Beyaz Show'a katılacakmış. Lütfen Sawyer yapma bunu! Tamam sen de emir kulusun menajerler, patronlar çık diyecek çıkacaksın. Ama ne bileyim bir bahane oldur çıkma o programa. Beyaz denen şebeğin saçma esprilerine maruz kalma. Hadi kendin yanacaksın meraktan ben de izleyeceğm yıllar sonra beni de o gerzek esprileri duymak zorunda bırakıcaksın. Lütfen Sawyer.

2 yorum var:

Adsız dedi ki...

Beyaz'ı şebek diye adlandırman normal çünkü yapılan ince esprileri anlayamıcak kadar bir şeyler eksik sanırım sende . . . Neyse hakaret girmeyelim senin gibi . . .

Adsız dedi ki...

hihi ince espriymiş.daha neler.

 


Templates Novo Blogger 2008