Rüya Bilmecesi 7

Taze taze saçma rüyamız geldi. Yazalım hemen.

Rüyanın başlangıcında dayımların eski evindeyim. Evde normalde asansör yokken şimdi varmış. Asansörle önce yukarıya çıkıyorum ama asansör durmak bilmiyor. Çıktıkça çıkıyorum. Bu durmayacak galiba diye düşünüp stopa bastıktan sonra zemine basıyorum. Bu arada katlardan geçerken hep kapılar açık insanlar dışarda çılgın gibi hareketler yapıyorlar. Bazıları dans ediyor. Sonunda apartmandan çıkıyorum. Bir otobüs durağında beklemeye başlıyorum. Okula gidecekmişim. Durakta da okuldan ara sıra selamlaştığımız bi çocuk var.

Bir süre bekliyoruz. Sonra çocuk "Abi şu aşağıki yola servis gelicekmiş galiba." diyip durağın arkasındaki yokuştan aşağı yürümeye başlıyor. Ben de peşinden gidiyorum. Yokuşun sonu Topkapı Sarayı'nın içine çıkıyor. Sarayın bahçesinde yürümeye devam ediyoruz. Salonlardan birinin önünden geçerken içerden müzik sesi geliyor. Camdan içeriye bakıyorum ünlü saksafoncu İlhan Erşahin saksafonla oyun havası çalıyor. Çocukla birlikte göbek atmaya başlıyoruz. İlhan Erşahin saksafonu çalmaya devam ederken camdan bize dışarıya bakıyor. Sonra bir bakıyorum ceketini pantolonuna sıkıştırmış klasik modeliyle Adnan Şenses kıvırtarak bize doğru geliyor. Bu sırada ne alakaysa İlhan Erşahin de saksafonu bırakmış piyanoya oturmuş oyun havasına piyanoyla devam ediyor. Biz Adnan Şenses'le birlikte Topkapı Sarayı'nın bahçesinde göbek atarken birden etraf kalabalıklaşıyor. Annemle babamı ve birçok tanıdığımı da oynayanlar arasında görüyorum. Ardından ne yazık ki uyandım. Uyandığımda terliydim.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008