Vicdan

Familyası,cinsi,türü ne olursa olsun hayvanlar aleminin bir üyesini öldürmeyi ve öldürülürken görmeyi hiç sevmiyorum. Aşırı rahatsız oluyorum. Saçma bir vejeteryanlığım falan yok yanlış anlaşılmasın. Hatta ölümüne et yerim, her gün mangal yapsam bıkmam belki de. Sadece onları ölürken görmeye dayanamıyorum. Bu yüzden bir biyoloji öğrencisi olarak çok sıkıntı çektim ve hala da çekiyorum. Hangi biyoloji öğrencisi kurbağa kesilirken laboratuara girmek istemez ki?

Neyse; ben bu kadar hassasken, evdeki böcekleri bile öldürmeden evin dışına atmaya çalışırken ah be kertenkele kardeş ikinci kattaki evin tuvaletinde ne işin var? Manyak gibi kaçmanın ne anlamı var? Biraz yavaş olsan yakalayacağım seni atacağım dışarı. Ama yok genlerinde Speedy Gonzalez'lik var tabi. Mecburduk terlikle vurmaya. Senin ölmeni hiç istememiştim. Gerçekten büyük vicdan azabı çekiyorum. Keşke böyle olmasaydı.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008