Burcu

Koç,Boğa,İkizler diye giden şu burçlar meselesi ne kadar büyütülüyor. Alt tarafı yılın belli dönemleri belli isimlere bölünmüş adına da burç denmiş. Şu tarihte doğarsan şu burçsun denmiş insanlara. Bir de sanki o tarih aralığında doğan herkes incelenmiş, birlikte yatıp kalkılmış gibi burçların özellikleri sıralanmış. Neymiş balık romantikmiş, ikizler gevezeymiş diğerleri hakkında çok da fazla bilgim olmadığı için pek örnek veremiyorum. Ha aklıma gelmişken koç inatçıymış. Daha bir ton özellik. Peki ne gerek var?

Hadi manyağın biri ya da birileri böyle bir sınıflandırmaya gitmiş, bu sınıflandırmayı ciddiye alan milyonlara ne demeli? Ekseriyetle kızlar oluyor bunlar. "Ayy ikizler misin?" derken suratını ekşiten kız görmeye çoktan alıştım. Evet ikizlerim, birileri öyle demiş o yüzden öyleyim. Benim suçum ne ki? Birileri 19 Haziran'da doğanlar İkizler değildir Maymun'dur deseydi, farklı özellikler sıralasaydı yine aynı tepkiyi alır mıydım? Bence almazdım.

Bir de çiftleştirme mevzusu var ki hepten anlaşılmaz. Boğa kadınıyla balık erkeği uyumludur. Yok oğlak erkeğiyle koç kadını bol bol didişir. Bu arada tabi bu çiftleştirmeleri de tamamen uydurdum zira hiçbir bilgim yok bu konuda. Nerden biliyorsunuz yahu? Diyelim İkizler'le Aslan anlaşamaz demişler -dememiş de olabilirler- ben bir Aslan'la evlensem, ömür boyu mutlu yaşasam ne olacak? Lütfen arkadaşlar böyle sınıflandırmalara kanmayalım, gereksiz insanlara itibar etmeyelim. Ayrıca sana sesleniyorum Rezzan Kiraz; bırak bu işler,hepsi senin başnın altından çıkıyor biliyorum.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008