Kukiiz

Oh mis. Afiyet olsun Mişka.

7 yorum var:

mişka dedi ki...

oyyy yavrum... yine bizde uyandığın bir sabah sana corç die hitap edip, sana kukiiiğğzler yediricem. arka bahçedeki çimleri biçeceksin sonra ve oğlun elroy'la beraber beyzbol oynayacaksınız. hay allaaam ne güzel hayal bu:)

mişka dedi ki...

yaptım conrad, yaptım. ahh pardon, çorç olacak o, conrad yerine.
hatta gerçek bir kukiğz olmuş ki, ev aradaşımın bir arkadaşı görünce "aaa sabvey" dedi. "neresi subway lan taraam" diyemedim tabi. iki sebebi vardı bunun. birincisi bir tarağımın olmayışı ehe, ikincisi de konukseverlik.
eeööm neyse, sonra başka bi arkadaşları da bunları kurabiyelerimi görünce "aaa kukiğz, ne güzel" dedi, "afiyet olsun" dedim ben de. herkesler aldı evine götürdü bööle.
hey corç, sana bir teklifim var. yarın senin için biraz milk ve kukiğz ayırabilirim.
yada hey corç versene borç! sen biliin.

mişka dedi ki...

kurabiyeye subway diyor lan? nasıl bir insansa artık.
hani kukiğz desin, canımı yesin. yes.
yes ne yavşak bi kelime.

Conrad Bundy dedi ki...

subway dediğine bizim orda binerler yerin altından gider falan. ısırırsan diş acıtır o tavsiye etmem. ama subwayin içindekilerden bazılarını çıtır çıtır yiyebilirim.

mişka dedi ki...

ama ayılık var senin hamurunda. neyse kes, uzatma. bırak biraz fikir telakki edelim.

Conrad Bundy dedi ki...

fikir sahibi olmadan bilgi sahibi olmak da kötü olurdu bak. oku oku nereye kadar mal gibi. evet ayıları severim aç ayılar da oynamazmış doyurmak lazım.

mişka dedi ki...

aç bir ayı ancak kukiğzle doyar. biliyorum ben, florida yöresindeki ayılar, kukiğz yiyemezse sabveylere saldırıyorlar. ordan biliyorum. benim babam floridanin içinden'lidir. sonra köyden kente göüşün iyice arttığı yıllarda tası tarağı toplayıp istanbul'a gelmişler. aa şimdi farkettim, tasla beraber toplanan bi tarak olduğuna göre, aslında benim dolaylı da olsa bi taraam varmış.
keşke bu gün sabvey dien hatuna, "neresi sabvey tarraaam" deseymişim.

 


Templates Novo Blogger 2008