Rüya Bilmecesi 6

Garip rüyalar serisine devam, evet. Daha önce de içinde futbolcular geçen rüyalar görmüştüm ama hep Fenerbahçe'li futbolcular ve sadece futbolcular olmuştu. Bu seferki bambaşka...

Odamda uzanıyorum, zap yaparak televizyona bakıyorum. Aniden büyük bir gürültüyle duvarın içinden geçerek odanın içine bir taksi giriyor. Noluyor lan, nasıl yani demeye kalmadan taksinin kapısı açılıyor ve beyaz saçlı amcamız odamın ortasına teşrif ediyor. Karl Heinz Feldkamp. Şaşkınlığımı atmaya çalışırken şoför de iniyor arabadan ve ikisi de bana doğru yürümeye başlıyorlar. "Ulan şortla mortla ayıp oldu 80 yaşında adama." diye düşünürken Kalli, Almanca bağıra çağıra el kol hareketleriyle birşeyler anlatıyor bana doğru. Haliyle hiçbir şey anlamıyorum. Taksici lafa giriyor. "Kardeş ben karşının taksisiyim. Herifi havaalanına götürüyordum. Kaybolduk. Bi yardım ediver." diyor. Bu sırada Feldkamp bağırıp çağırmaya devam ediyor. Neyse ben taksici olmuş havaalanını bilmiyor düşüncelerini bir kenara bırakıp önce Kalli'ye İngilizce sakin olmasını, şoförün yolu kaybettiğini, şimdi yardım edeceğimi söylüyorum. Sakinleşiyor. Taksiciye de yolu anlatıyorum.Teşekkür ederek geldikleri gibi bir anda kayboluyorlar. Uyanış.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008