uyusun da büyüsün

Ben ki 4-5 saat uyku bana yeter diyip çok rahat uyanabilen, bütün gün o uykuyla yaşayabilen insan son zamanlarda 9 saatlik uykudan sonra sürünerek yataktan kalkıyorum. Uyanmak zorunda olmasam günlerce uyuyabilirim gibi geliyor. Tam final haftası öncesi girilicek ruh haliydi, bravo.

2 yorum var:

ozge dedi ki...

Hepisi yorgunluktan.
Durmak yok yola devam. :D

pia dedi ki...

hiç uyuma o zaman.
ben öyle yapıyorum mesela.
ohoo şmdi kim uğraşıcak kötü rüyalarla, kalp çarpıntısıyla uyanmakla falan. direk uyuma. sonra da banka görevlisi işini bitirdikten sonra orda öylece durup ona bakmaya devam edersin. adam kafa sallar başka bişey mi vardı diye, kızarsın salak gördü seni diye, "kartımı vermediniz, kartımı bekliyorum" dersin. o sırada sol eline kenarları batan şeyi farkedersin. obaaa! utanarak kaç.

çok uzun yazdım. canım sıkılmış.

 


Templates Novo Blogger 2008