Melan-in

Bu aralar ne melankoli oldu böyle göz gözü görmüyor. Geçer elbet.

Melanin pigmenti çok önemli şey bu arada. Vücudunda yoksa albino oluyorsun falan sonra al başına bela güneşe çıkamazsın, rahat rahat denize giremezsin hiç çekilir çile değil.

Duvar isimli öykü uzun olmuş böyle bloga koyunca ama o kadar da uzun değil aslında, okuyun bak, fena değil bence. Yani daha iyilerini de yazarım belki bi ara ama şimdilik bununla idare. Daha iyisini yazmak için motivasyonum yok henüz.

Şu an Candan Erçetin dinliyorum Beyaz Show'da ben bu kadının şarkılarını seviyormuşum meğer. Böyle oluyor bazen. İçimdeki gizli saklı beğeniler alakasız bir şekilde su yüzüne çıkıyor. Geçenlerde de Can Sarcan'ın Rafet El Roman'ın Seni Seviyorum şarkısına yaptığı klibi izleyince o şarkıyı sevdiğimi keşfetmiştim mesela. Hmm evet bunlar keşif mimine de yazılabilir. Kendimi tekrar, oh yes.

Finaller de geldi çattı, haydi hayırlısı. Denizel Makroalgler, Denizel Fanerogamlar, İhtiyoloji, Deniz Ekolojisi , Deniz Balıkları Sistematiği. Ne kadar iç açıcı geliyor böyle derslerin isimlerini yazınca değil mi? Yaa yaa. deniz falan böyle serin sular, hadi şimdi neyse de yazın büte kalırsam o sıcakta nasıl çekilicek bilmiyorum. Şans dileyin lan. İkinci döneme değil de, şimdiye.

Hoptek süper birşey bir de bence. Bir ara Yiğit'le denemiştik de yapamamıştık. Yapanlara özenmekle beraber içten içe saygı duyuyorum.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008