Keşif mimi

Uçan Hollandalı beni mimlemişti onu yapayım. Son zamanlarda neler keşfetmişiz.

Sürrealizmin eğlenceli bir akım olduğunu keşfettim. Bunun için Tan Tolga Demirci'ye teşekkür ederek muhteremin blogunu da yazayım aklıma gelmişken. surrealismus.blogspot.com

Full Metal Jacket'ı yıllar sonra tekrar izleyince filmin sonundaki marşın Mickey Mouse olduğunu farkedip eğlendim. Günlerdir M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E diye geziniyorum.

Daha önce de bahsetmiştim, Rafet El Roman ve Candan Erçetin'den bazı şarkıları cidden sevdiğimi keşfettim.

Aman yeni mi keşfettin diyen olur belki de, daha önceden okumaktan çekiniyordum anlamam diye de yeni yeni okumaya başladığım Andre Bazin'i keşfettim denebilir kendi adıma. Sinemanın belki de en çok yenilik aranan dönemlerinden birinin bu önemli yazarını bu kadar geç okuduğum için de kendime kızmaktayım.

Rüyamda senaryo görebildiğimi keşfettim. Tabi uyanınca üşenmeyip yazmak lazım.

Bu kadar herhalde şimdilik. Proje insanı YGT'i mimleyeyim de beyefendi yeni neler keşfetmiş okuyalım.

1 yorum var:

cesetizleri dedi ki...

sürrealizmle ilgili blogları takip ettiğimi zannederdim. püff.. görmemişim hiç o bloğu. hemen bir ayar çektim olaya :)

 


Templates Novo Blogger 2008