Lost'a devam

Bu gece, yani bizim saatimizle sabaha karşı ABC kanalında Lost'un 5. Sezonu başlıyor. Bilmemkaç aylık aradan sonra vallahi nerde kalmıştık, ne olmuştu en son hayal meyal hatırlıyorum. Bu sefer bölüm başında kallavi bir Previously on Lost verilmesi lazım. İki bölüm arka arkaya yayınlanacak sanırım IMDB'den anladığım kadarıyla. Sabah bölümler torrent ortamlarına düşmüş olur, inene ve altyazı çıkana kadarki sabır evresi başlar. Neyse artık bundan sonra Perşembe akşamları Lost'a ayrılacak tekrar.

1 yorum var:

tyler dördın dedi ki...

olm ben unuttum nerde kaldığını ya :D bi daa mı izlesem 4. sezonu. en son locke bi vanayı çeviriyodu ada kayboluyodu fln dimi. bi de locke'un cesedini görüyoduk tabutta, bi ileri bi geri gitme aksiyonunda. ona da uyuz oluyorum parçalar kopuyo :)
house, himym, prison break ve lost. öldürüyorsunuz beni. işe mi gidicem dizi mi izlicem ulen.

 


Templates Novo Blogger 2008