Kim Nerede?

"Aklınız sevdiklerinizde kalmasın. Sevdiklerinizin nerede olduğunu öğrenmek için bir SMS yeter. http://kimnerede.avea.com.tr 28 Şubat'a kadar UCRETSIZ. Bilgi:500"

Bugün en sadık dostlarımdan biri olan AVEA'dan bir mesaj daha aldım. Her gün en az bir en fazla 4-5 kez mesaj atıp dürter beni. Bir seferinde "Az sonra Adanalı dizisi başlıyor." diyerek mesaj atmışlığı bile var, tuhaf bir kişilik. Neyse, evet yeni bir hizmet başlatmış sevgili AVEA. Kim nerede diye bu numaraları takip et diyomuşsun tanımladığın bölgelere girince sana mesaj atıyormuş. Hey maşallah. Cep telefonunun elektronik tasma özelliği de varmış artık. Takip edildiğini bilmek hoş bir durum olmasa gerek, bilmeden takip edilmek de hoş olmaz gerçi. İki dakikadır yazının sonunu bağlayacak bir cümle düşünüyorum da bulamadım. Kim nerede lan?

3 yorum var:

POSTACI dedi ki...

Uğğğğ.. sapıkçaaaa

uçan hollandalı. dedi ki...

aveya beni de dürtüyo böyle.gidik akıllıyım sanki.kim nerdeymiş.peh.
hem hangimiz nerdeyiz ki?:D

Conrad Bundy dedi ki...

çok sapıkça bişiy evet, beni takip eden ne biçim de salaktır yazık kontörlerine, zaten topu topu 4 yerde olma ihtimalim var.

 


Templates Novo Blogger 2008