u uuu

Bugün okulda İlker Canikligil'in 2001 yılında çektiği Simulacra isimli kısa filmi izledik. Film hakkında bir eleştiri veya yorum yazmak istemiyorum da filmin bakkal sahnelerinde gelen ICQ'nun meşhur mesaj gelme sesi (U uuu) filme ani bir sempati beslememe neden oldu. Özlemişim ICQ'yu, yükleyip açsam online kimse olmayacak şimdi tabi. Yine de ekleyen olursa eklesin bana da haber versin yahu numaram 121466945 'ti büyük ihtimalle. Çok emindim aslında yazıya başlarken numaramı hatırladığıma ama sonra 466 kısmından emin olamadım.

5 yorum var:

tyler dördın dedi ki...

u uuu diil olm o, a ouu :)
benimki de 73374675, acaba kimse duruyo mudur. izmirli bi flörtingen vardı ipek diye napıyo acaba. :)
icq yeniden kullanılsın, nostalji olsun böyle bi hareket başlatmak lazım. yeşil çiçek.

Adsız dedi ki...

ahaahha ben de bu nostalji merakına uyuz oluyorum, neymiş efendim kitaplar ikinci el olucak, her şeyde bir ruh aranıcak, msne karşı icq savunulacak, püfff!!! ıssız adam mısın oğlum!!!

Conrad Bundy dedi ki...

adsız kim olduğunu o kadar merak ediyorum ki. bu ne nefretmiş böyle.

tyler dördın dedi ki...

adsız, bu ani çıkışından etkilenebilirdim de malesef ben de vedat özdemiroğlu okudum bu hafta, güzeldi bence, sence de güzel diil miydi?

Adsız dedi ki...

hayır yani, 5 senedir 90lar partisi yapılması gibi, sürekli ah ne güzeldi o 80ler 90lar diye gözümüze sokulması gibi şeyler bunlar bence..tamam güzeldi falan ama,geçti yani en nihayetinde, bu kadar nostalji fazla değil mi??

 


Templates Novo Blogger 2008