Denetim

Blogu açtığımdan beri yorumları denetlemiyordum, illa google üyeliği gerekir falan da demedim üşenen adsız yorum atabilsin diye. Fakat yeter yani. Bir adını bile verecek cesareti olmayan gereksiz dadandı, saçma sapan saldırıdan ve kin dolu yazılardan başka birşey içermeyen yorumlar sıçıp kaçıyor. Çok sinirlendim evet, başta önemsemiyordum da yeter artık. Burası bana gönül rahatlığıyla sayabileceğiniz bir yer değil. Bu kendini bilmez yüzünden yorumları denetlemeye aldım. Zaten öyle "hatun blogları" gibi her gün yirmi-otuz tane yorum gelmiyor. Okur, onaylarım.

2 yorum var:

pandora dedi ki...

Hatun bloglarına her gün yirmi-otuz tane yorum geliyor mu ki? :D
10 belki...

ucandepik dedi ki...

he bide yorumu yapıp yayınlanmayacağını sanan laf sokan sonra yorumu yayınlanıp lafın alası kendine sokulan tipler var sonra bide geri dönüp ay yayınlayacağını sanmıyordum bıdı bıdı yapıp özür dileyenler...

 


Templates Novo Blogger 2008