Rüya Bilmecesi 13

Sabah uyandığımda yazıcaktım aslında çoğunu hatırlıyordum rüyanın ama muhtemelen işerken unuttum yazmayı. Şimdiyse yine fazlasıyla fantastik olduğunu kesin olarak hatırladığım rüyanın sadece Atatürk'ün Türk Sineması'nı kurtarmak için Zeki Demirkubuz, Çağan Irmak, Ahmet Uluçay ve sanırım yüzlerini hatırlayamadığım birkaç genç yönetmenle daha toplantı yaptığı sırada odaya çay getirdiğim. Atatürk'ün de bana "Sağol çocuk. Senin bir fikrin var mı?" demesi. Ne cevap verdiğimi hatırlayamıyorum. Cevap verememiş de olabilirim. Öyle işte.

4 yorum var:

cesetizleri dedi ki...

hehehe..
harika bi rüya.
normal tabii recep ivedik falan derken anca bu saydığın yönetmenler kurtarır. heh bir de olmazsa olmaz Atatürk. :)

Conrad Bundy dedi ki...

Demirkubuz'la Uluçay neyse de çağan ırmak'ın rüyama girmesi hiç hoşuma gitmedi. =) ama Atatürk'ü görmek çok değişikmiş resmen bildiğin parlak mavi gözleri,sarı arkaya yatırılmış saçlarıyla falan. İlginçti işte.

ozge dedi ki...

yönetmen olcaana işaret ediyo
belki de bi tarafın açıkta kalmışdır :D

gia dedi ki...

mustafa kemal'i düşünüyorum;
altın saçları dalgalanıyor rüzgarda,
mavi gözlerini ışıl ışıl görüyorum,
uykularıma giriyor her gece,
ellerinden öpüyorum.

 


Templates Novo Blogger 2008