İsim-siz?

Bir aralar isimsiz bir aşık vardı bu blogun yorumlarında. N'oldu ona acaba çok merak ediyorum. Bu gibi durumlar bir erkek için çok zordur. Ben de o zamanlarda yazmadım buraya ama kendi içimde yaşadım o zorluğu.

Şimdi erkek yanınız diyor ki "Aha kız bana aşıkmış. Kim acaba? Güzel mi? Tanışsam anlaşır mıyız?" evet, bu ve buna benzer sorular çokça akıl kurcalıyor. Cevaplarını alabilmek için de insan kız tarafının tanışmak için bir hamle yapmasını bekliyor. Fakat bir de mantıklı yanımız var ki o da "Lan ya biri keklemeye çalışıyorsa. Zokayı yutup da elaleme rezil olmayalım." gibi yaklaşımlarla olaya temkinli bakıyor. Bu iki yanın çarpışmasında (evet yanlar, Fırat Budacı gibi benim de yanları var.) genellikle kazanan mantıklı yan oluyor. Çünkü tanımadığın, yüzünü bile görmediğin birisi var bir tarafta, kız olduğu bile kesin değil. Keklenip de herkese rezil olmak var öteki tarafta. Haliyle riske girmeye değmeyecek bir yatırım olarak görülüyor bu durum.

Yine de insan içten içe bir heyecan duymuyor da değil. İsimsiz yorumcum eğer bu yazıyı da okuduysan bi mail at yahu. Bak ben yine temkinli davranırım sana bozulmak yok. Yine de merak ediyorum kimsin nesin. Hadi öptüm canım byes.

9 yorum var:

Adsız dedi ki...

mail adresin ne?

Adsız dedi ki...

pardon yazıyormuş. bir ara cesaretimi toplayabilirsem yazacağım söz. ama şimdi değil.

tyler dördın dedi ki...

entry adına sevindim.
mission accomplished :D

POSTACI dedi ki...

memeeett beni neden yoruyosuuun..

Conrad Bundy dedi ki...

*entry? mission? parlez vous français?

*cereeeen ne diyosuuuuun?

Adsız dedi ki...

şeytan diyor ki kafasına sııç şunun... diyor ceren.

tyler dördın dedi ki...

sakin olalım, soğukkanlılığımızı koruyalım. kafasına sıçmak gibi gerilimler yaşamak istemeyiz bu blogda.
son olarak "ay lav yu zico" :D

Conrad Bundy dedi ki...

neler oluyor yahu?

POSTACI dedi ki...

hahah ben tam da şu anda eğlendim. evet hıhı

 


Templates Novo Blogger 2008