Çetvolk

Chatwalk'ta bir yerdeeeeeyim. Beni bulsanaaaaaa.

Ne acayip yahu. İnsanlar böyle hatları arıyor. Hatta bunun gibi hatlardan kazanılan paralarla üniversite bile kuruluyor. Vay anasını ne acayip dünya. Böyle bir fikir lazım bize işte. Vallahi üniversite kuracağım. Tamamen bilime ve eğitime hizme aşkıyla yanıp tutuşuyorum. Para kazanma isteğiyle bir ilgisi yok. Maksat gençlerimiz üniversite okusun. Tabi belli bir fiyat karşılığında. Eh kaliteli hizmet için lazım o da n'apalım.

2 yorum var:

Unknown dedi ki...

Ya bu benım aklıma cok komik bişeyi getirdi ama bu blogcuların arasında kalsın.
Böyle bi reklamda(ama benim reklam daha müstehcen) Bonobo'nun sleepy seven calıyo tamam mı.Yeni yeni cilveleştiğim bi adamla klasik şeyler,msnden şarkı alışverişi yapıyoruz,ben o zaman daha bilmiyorum o sarkıyı.Neyse geldi,adamın beynini mokokoluyorum,ya ben bunu nerden bılıyorum filmde mi var nerede var diye.Aklıma takılan bişeyi bulmadan baska seye asla yogunlasamıyorum bi de.neyse boyle bi 10 dakika ıkındım,aklıma geldi,ben sustum.gık cıkmıyo ama adam dıyo buldun mu yok dedim neyse aklıma gelmiyo,bi bozardım öyle.
Ha tabi samimiyetimiz ilerledikten sonra o da o reklama ait oldugunu basından beri bildiğini itiraf etti ben de aklıma geldiğini.sonra ayrılmıstık zaten aman.kıskıskıs.

Conrad Bundy dedi ki...

eöö ne desem bilemedim şimdi. tabi ama bu kıssadan alacağımız hisse yeni başlayan ilişkilerdeki tatlı çekingenlik halinin güzelliği olabilir. ya da olmayabilir de çok iddialı değilim.

 


Templates Novo Blogger 2008