Filmekimi 2008

Yarın her Ekim ayında ucuza güzel filmler izlememize yarayan Filmekimi başlıyor. Yine güzel filmler var gördüğümüz üzere. Her sene olduğu gibi yine haftaiçi gündüz seanslarından yani ucuz biletlerden uydurabildiklerimizi aldık. Zaten özellikle galalara bilet almanın mantığını çözebilmiş değilim. İlla sinemada izlemek istiyorum dediğiniz bir filmse zaten en geç bir ay sonra vizyona giriyor gala filmleri.Neden 7-8 YTL'ye izleyeceğiniz filme 15 YTL veresiniz ki? Ha benim gibi evde izlesem de olur diyorsanız torrentin gözünü seveyim. Yabancı kardeşler çalışıp hemen düşürüyor nete. Bilet aldığım filmleri izledikçe kendimce burda yorumlamaya çalışacağım. Umarım çoğu güzel çıkar. Sabahın 11'inde uyumak için Taksim'e gitmek istemem.

5 yorum var:

Mellö dedi ki...

Allah belasını versın bu ınsanların ne diyebılırım kı.Resmen insana "siktir git evinde otur sen,rapid linkini vereyim indir"diyor herifler.Denizkızına bilet 20 gun onceden bitmişti,Eve Dönüş'e aldık 3 badi olarak.12 ytl,kodumun biletiksi 6 milyon hizmet bedeli koymuş,kapıdan almaya ımkan ıhtımal yok.
ve sonuc=Sadece 2 filme gidebiliyorum.
Paran yoksa kültürel anlamda sosyalleşme diyo bu sıçtığımın film ekimi.

Conrad Bundy dedi ki...

yok yahu öyle demeyiniz ama şimdi iksv den para almıyorum evet aslında verseler alırım tabi ki neden almayayım da henüz öyle bir teklif gelmedi.

e neyse şimdi bu filmekimi bildiğiniz üzere ne kadar devasa bir salon da olsa tek salonda yapılıyor ve haliyle bilet az, talep çok. eh bu durumda bilet sırası denen sinir bozucu şey ortaya çıkıyor. erken uyanıp sıraya girmek gerekiyor istenen filmlere bilet almak için. ha dersen ki banane banane tek salon yapmasınlar bence de yapmasınlar der akıllı uslu köşeme çekilirim.

Mellö dedi ki...

banane tek salon yapmasınlar.
kıskıskıs.

sayın hz. çok değerli mr. yigit beğ dedi ki...

sinema insanı asosyalleştiriyo zaten gerenk yok.

Conrad Bundy dedi ki...

o dediğinin akıllı tv olduğu konusunda anlaşmıştık bence sayın ulular ulusu hakanlar hakanı yedi düvel pehlivanı mr yiğit beğ.

 


Templates Novo Blogger 2008