Colin Firth

Geçtiğimiz günlerde birbirinden alakasız 3 insan beni bu arkadaşa benzetti. Yazacaktım ilginç geldiği için de unutmuştum. Yarın gideceğim filmde oynadığını görünce aklıma geldi. Postacı Ceren hanım hatta Bridget Jones'u izleyememiş "aa Memet lan bu." diyerek. Tamam, nazar değmesin eli yüzü düzgün adam. Bence benzemiyorum diyerek yorumumu ekleyeyim. Bir kere adamın kocaman alnı var yahu.

2 yorum var:

gia dedi ki...

kocaman alınlı en çirkin fotoğrafını koymuşsun adamın, sonra da benzemiyor diyorsun. bridget jones'ta bridget'e bakarken ki halini koy bak nasıl benziyor. benziyorsuuuun.

Conrad Bundy dedi ki...

aha seninle 4 birbirinden alakasız insan etti. bu fotoğrafta hani kirli sakallı falan ya o bağlamda bana biraz yakın olsun diye koydum da dediğine bakayım.

 


Templates Novo Blogger 2008