Turistik Gözlemler 1 - Cins-i Latifler

Turistik yörelerimizdeki eski doğu bloğu ülkelerinin vatandaşlığına mensup turistler üzerinde yaptığım gözlemler sonucunda edindiğim notları ara ara paylaşmak istiyorum. Ha tabi yazıya böyle girince böyle bir ömrü o otel senin bu tatil köyü benim gezerek geçen bir adam gibi göründüm ama tespitlerimin hepsi sadece bir bölgede yapılmış olup ziyadesiyle genelleme içerecektir. Farklı örnekler gördüm diyen varsa, "Yok arkadaş ben Bodrum'a gittim böyle değil." "Alanya'da hiç böyle davranmıyorlar." diyen olursa yorumlarımız açıktır.

İlk tespitim haliyle bu turist arkadaşlarımızın bana göre karşı, karşı cinse göre hemcinsleriyle ilgili olacak. Eh sağlıklı bir Türk erkeğinden başkasını beklemek de hayalcilik olurdu sanırım. Çoğunluğunu Rus ve Ukrayna'lı kardeşlerimizin oluşturduğu bu kadın turistler gözlemlerime göre 3 ana grup altında toplanabilir. Kısaca toplayalım.

1)Biblolar (Taşbebekler, Koyköşeyeseyretler) : Bu grubun içinde yer alan hanımefendiler dış görünüş itibariyle adeta bir peri kızı veyahut bir denizkızı edasındadırlar. Ortamda bulunduklarında ister istemez insanın gözünü çekerler üzerlerine. Havuz voleybolunda hakemlik yaptıklarında oyuncularda konsantrasyon namına birşey bırakmayıp topun kafaya göze gelmesine neden olabilirler. İç güzellikleri hakkında bir yorumda bulunamayacağım zira sırf bu gözlemleri yapabilmek için yanaştığım tek biblo maalesef tek kelime İngilizce konuşamıyordu. Burdan yola çıkıp da genelleme yapıp hiçbiri İngilizce konuşamıyor diyemem. Konuşanı vardır elbet. Bu grup üyelerinin ilişkileri de genelde diğer turistlerle diskoda sürtünmek, animatörlerle işi pişirmek şeklinde özetlenebilir. Animatör ya da bu grubun erkeği olan bir birey değilseniz karşılarında şansınız çok düşüktür.

2)Mehpareler (İyiailekızları, eğlenilicekdeğilevlenilicekkızlar) : Mehpareler soğuk ülkelerinden kalkıp orada tüm yıl boyunca sadece 24-30 gün arası gördükleri güneşe bir 7 gün daha ekleyebilmek için aileleriyle birlikte sıcak denizlere inen gençlerdir. Yaşları genellikle 15 - 21 arasında değişir. Dış güzellik konusunda Biblolar'la yarışamasalar da saf görünüşleri, yer yer şirinlikleri ve uysal yüzleriyle benim gibi seksilikten çok tatlılık arayan beylerin dikkatini daha çok çekerler. Tüm bu çekiciliklerinin yanında ailelerine karşı inanılmaz bir disiplinle sadakat gösterirler. Sabah erkenden kalkıp kahvaltılarını yapar, denize - havuza gider, öğle yemeği yer, anneleriyle birlikte aktivitelere katılır, geç olmadan evlerine gider, akşam yemeği ertesinde animasyon izler, animasyondan sonra da 1-2 saat çay bahçesinden hallice havuzbaşında oturup meyve kokteyli içer, babalarının uykusu gelince de odalarına gidip uyurlar. Tüm bu saydıklarım arasında yanlarında anne veya babaları olmadan yaptıkları hiçbirşey yoktur. Bu yüzden bu grup üyelerinin neredeyse hiç sosyal bir ilişkisi olmaz sizin de yaklaşmak için fırsatınız olmaz.

3)Akbabayemleri (Çürümüşler, Kızabazanlar) : Diğer iki grubun üyelerine baktığımızda bu gruptakilerin onlarla aynı ülkelerin nüfusuna kayıtlı olduklarına inanmak çok zordur. Çoğunlukla evde kalmış, evlenip boşanmış, ülkelerinde sıfır talep gören bahtsız kadınlardan oluşurlar. Hasbelkader ülkemize geldiklerinde genellikle ya yalnızdırlar ya da bir başka Akbabayemi'yle beraber gelirler. Nerde aktivite varsa bunları orda bulursunuz. Sürekli meydandadırlar. Selülitli basenlerine bakmadan dikkat çekebilmek için g-string bikini giymekten kaçınmazlar. Geceleri diskoya topuklu ayakkabıyla geldiklerinden tüm gece tabanları yara olana kadar yalınayak dans eder, gece sonunda keçe gibi tabanlarıyla bir akbabanın odasına giderler. Akbaba ya da sırtlan olarak tabir ettiğimiz erkek kitlesi bunlara "Hiç yoktan iyidir." gözüyle bakarlar ve elde edilebilirlikleri bardan bira almaktan kolay olduğu için tercih sebebi olurlar. Benim gibi midesine düşkün olanlar ise dans ederken üstüne üstüne gelen Akbabayemleri'nden tuvalete doğru ince ince kaçar.

8 yorum var:

Adsız dedi ki...

"Çoğunluğunu Rus ve Ukrayna'lı kardeşlerimiz"
abi ben gülmekten ölme işlemini geçtim :D amiyane tabiriyle resmen yarıldım :D:D:D

Fulya Bozoğlu dedi ki...

ahahha

tespitler çok şahane.ben alanyadayım.dün gece barda çok ayrı bir türle karşılaştım ve ağzım açık kaldı.kadın hem genç hem güzeldi.yaptığına inanamadım ben..attı kendini ortaya dans ede ede barmenin yanına gitti ve bembeyaz eteğini poff kaldırıverdi.bu hareketi çok takdir eden barmen kardeşimiz "bi daha" demiş olsa gerek ki,turist abla bir daha açıverdi eteğini.herkes kalakaldı tabi sadece ben değil.
yalnız bu kadın hangi sınıftan bunu bilemedim işte.

Conrad Bundy dedi ki...

uçandepik, yarılmana pek memnun oldum. umarım her zaman yararım böyle.

fulya, bahsettiğiniz tür sanırım nesilden nesile gen aktarımı sırasında araya nasıl olduysa bir Biblo'nun karıştığı Akbabayemi olabilir. Diğer bir ihtimal de bu örneğin has be has bir Biblo olup da animatörlerle olduğu gibi barmenlerle de yakınlaşmayı seven türlerden olabilir.

kezban paris'te dedi ki...

ahuahauhau ulan, "umarım her zaman yararım" ne demek lan. hayır cümlenin içinde "yarıldım" kelimesi geçmese, fayda sağlamak anlamındaki yaramaktan bahsediyorsun sanıcam da. allaaaam büyüksün yarepim.
neyse
bu yazıdaki satır arası muhtemel mesajlarını paylaşayım:
1)Biblolar: Merhaba, havuz voleybolunda hakemlik yaptım. İngilizce biliyorum.
2)Efendi adamım. Önceliğim seks değil. Yani siz kendinizi ne zaman hazır hissedersiniz. (yersen, avımı ürkütmemek için sabırı elden bırakmam. Kamoon Conrad birbirimizi kandırmayalım, erkeksin nerden baksan.)
3)Selülitli kadına bikiniyi yasaklayacak kadar faşizanım. (sana ne lan milletin giydiğinden.) Ben taş gibi kadınlarla beraber olurum. Zaten onlar da beni tercih eder.

Muhtemelen bana sinirlendim. Yapma be memet. Geyik yapıyoruz iki dakka. (burdaki mesaj, "sonradan bir sürü azar kayacağını bildiğimden önlem alıyorum)

Conrad Bundy dedi ki...

ahahah ulan. madde madde cevap vereyim madem yanlış anlaşılma kalmasın ortada.

1)Havuz voleybolundaki hakem arkadaş tam bir bibloydu. Ve evet İngilizce biliyorum.

2)Efendi adamım lan yalan mı? Öncelikler de değişkenlik gösterebilir. Erkeğim nerden baksan.

3)Selülitli kadnlara bikiniyi değil g-stringli tangalı bikinileri yasaklayacak kadar faşizanım. Taş kadınların beni tercih ettiği hiç görülmemiştir ama benim de bir midem var en nihayetinde. Midem çükümden önce gelir.

kezban paris'te dedi ki...

amaaan vat dı fak adamım. yani demek istiyorum ki "amaaan ne sikime"
yes ben de ingilizce biliyorum

plaki dedi ki...

tespitlerinde nerede olduğumu farkettim mehmet. vallahi kırdın kalbimi. benim midem yok mu hacı:D

Conrad Bundy dedi ki...

plakicim miden var da mideni birinci planda tutmadığın zamanlar oluyor gözlemlerime göre :)

 


Templates Novo Blogger 2008