Aylayktumuvitmuvit

NTV'nin NBA maçları için yaptığı reklamda tekrar duyunca aklıma geldi de zamanında ne dinlerdim I like to move it'i. Resimde gördüğünüz kapağa sahip kasedi de almıştm hatta. İçinde bu I like to move it'te başka ne şarkısı vardı hiçbir fikrim yok. Düşününce eğlenceli de şarkı. O yaşlarda bir çocuk için ne dediğini hiç anlamadan sallayarak "ayn dis kombangiz umban cumban honomanidis holaa aylayktu muvit muvit" demek çok eğlenceliydi. Ha sanki şimdi farklı olur? Yine nakarat dışındaki kısımları sallarım. Neyse efendim velhasıl I Like To Move It güzel şarkıdır. Her daim dinlenir. Bu sahne de ölene kadar izlenir.

2 yorum var:

POSTACI dedi ki...

Buram buram nostalji oldum. Ahuha o şarkıyla ilgili bir anım vardır ki sarışın erkek çocuklarından tiksindim.Tiksinmedim lan, zibidi olucak ama büyüyünce. Ha nedir o? Anlatırım.

tyler dördın dedi ki...

çobankent'in dersinde işgüzar bi arkadaşımızın I like the mathematic diye coverlamasına ne demeli. tüm sınıf sabah akşam onu söledik. matematik sınavlarından önce söleyince moral oluyodu iyi geçiyodu olum. bi güç var. :)
ay layk dı matematik.

 


Templates Novo Blogger 2008