ÖSYM aklın yerinde mi?

Malum bir ay sonra üniversite mezunu bir adam oluyorum. Fakat öğrencilik bitmesin yahu yüksek lisans yapamazsam açık öğretime gireyim de takılayım diye düşünerek ÖSS'ye başvurmuştum. Tabi ben ÖSS için gereken parayı yatırmadan önce kimse bana gelip de "Abi açık öğretime direk kayıt olabilirsin ÖSS'ye gerek yok." demediğinden madem yatırdım parayı girer etrafı izler, takılır, iki soru çözer çıkarım diye düşüncelerle hazırlanıyordum 2009 ÖSS'ye.

Herşey dün sınav giriş kağıdım gelene kadarmış. Nasıl bir yerleştirme mekanizması uygulanıyorsa bu ÖSYM'de Zeytinburnu'nda oturan bendenizi İstinye'deki Sarıyer Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde sınava sokmaya karar vermişler. Sınavdan önce orda olmak gerektiğine göre benim en azından 6 buçukta evden çıkmam lazım bu durumda. Peki çıkabilir miyim? İmkanı yok. Gitti 40 lira ve eğlence fırsatı. Bir yandan da düşünüyorum ya gerçekten girmek zorunda olsaydım sınava? O saatte 2.5 saat yol çektikten sonra girilen ÖSS'den ne hayır gelirdi? ÖSYM'nin çok şakacı bir kurum olduğunu düşünmeye başladım. ALES'e de girdiğime göre bir daha da seninle işim olmaz ÖSYM.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008