Rüya Bilmecesi 16

Uzun bir aradan sonra Rüya Bilmecesi serisine bir ekleme yapma ihtiyacı hissettim arka arkaya gelen kısa ama saçma sapanlıkta birbiriyle yarışan iki rüyamdan sonra.

İlk rüyam 2-3 gün kadar önceydi. Japonya'dayım. Muhtemelen Tokyo'da. Aşağı yukarı 100 katlı bir gökdelenin terasa yakın katlarından birindeyim. Bulunduğum salonun üç tarafı komple cam ve çevredeki gökdelenlerin aralarında kalan bölümlerden alabildiğine şehir manzarası göz kamaştırıyor. Benim gökdelenin hemen karşısında çok yaknda ve solunda biraz daha uzağında hemen hemen aynı boyda iki gökdelen var. Nedense yerde oturuyorum. Yanımdaki masada da Japon bir abla oturmuş birşeyler yazıyor. Ben öyle oturduğum yerden etrafı izliyorum. Birden çok şiddetli bir deprem olmaya başlıyor. Gökdelen bir sola yatıyor bir sağa. Resmen rüzgardaki ince ağaç gibi sallanıyor koskoca gökdelen. Gökdelen sola yatarken soldaki komşu gökdelene değecek kadar yaklaştığını görüyorum. Karşı tarafa baktığımdaysa gördüğüm manzara daha acayip. Benim gökdelen soldan sağa doğru giderken Karşıdaki gökdelenin camlarında fotoğraf karesi gibi bir geçiş yapılıyor. Bir camdaki manzarada Japon bir arkadaş iki hatunla yatakta çırılçıplak oturmuş sigara içiyor. Birinde geyşa kostümlü bir abla elinde tepsiyle masada çalışan adama birşey getiriyor. Birinde de genç bir Japon çift romantik bir ışı altında öpüşüyor.

O anda düşündüklerimi tam olarak hatırlayabiliyorum ki şöyleydi. "Ne rahat adamlar ama tabi alışıklar depreme. Binayı da ne sağlam yapmışlar ulan iki dakkadır sallanıyoruz yıkılmadı. Japon yapıyor arkadaş." Ben bu düşünceler içindeyken yanımdaki masada oturan Japon bayan birden kendini yere kucağıma atıyor. Ben daha onun şaşkınlığını atlatmamışken Türkçe konuşmaya başlıyor ve "Korkuyorum." diyor ve boynuma sarılıyor kucağımda otururken. Tüm hayvanlığımı ele alıp "Ulan bir de Japon olucaksın. Hiç Japon depremden korkar mı?" diyorum. Yine korkuyorum diyip sarıldığı boynumu öpmeye başlıyor. Bundan sonra sallanan gökdelende kısa bir öpüşme faslı oluyor ki ben de tam o anlarda uyandım. Uyanmasam muhtemelen rüyanın gidişatı fenaydı.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008