Sözüm Sana TV Sektörü

Annemler içerde bir dizi izliyor bilmiyorum hangi dizi olduğunu. Zerre de merak etmiyorum zira odama gelen seslerden fazlasıyla tiksindim. Burdan tüm senaristlere, yönetmenlere, yapımcılara, kanal sahiplerine sesleniyorum. Ha dinlerler mi dinlemezler mi onlara kalmış.

"Allah aşkına yazdığınız, çektiğiniz, yayınladığınız dizilerde 5 yaş civarı çocukları konuşturmayın. İki saattir salonda şımarık bir velet var gibi geliyor. Tutup bacağından duvara vurmak istiyorum mamafih o sadece bir dizi karakteri. Onu yaratmak, konuşturmak sizin elinizde. Tabi tam tersi de. Allah'ın adını verdim ikinci yolu seçin. Sağlıcakla kalın."

5 yorum var:

delininbiri dedi ki...

evet bizimkiler de izliyor aynı diziyi..ses yukarı odama kadar geliyor..

Conrad Bundy dedi ki...

gittim sordum asi dizisiymiş. nefret ettim valla.

kezban paris'te dedi ki...

ayyyy evet bizimkiler de izlioooo, sana bayılıyorz biz kızlaaaar

Merve Dilara M. dedi ki...

tam asidir o şeklinde yorum yazacaktım ki..evet o kız 1 kelimeyi 15 dkda kurma gibi bir yeteneğe sahip.

Conrad Bundy dedi ki...

bu kadar eski yazımın yorum alması beni şaşırtmakla beraber sevindirdi =)

 


Templates Novo Blogger 2008