Barışarock Varmış

Bugün Kadıköy'de ve dönüşta vapurda gördüğüm çantalı,çadırlı metalci gençleri ilk önce bir şeye yoramadım da sonradan Barışarock ihtimali geldi aklıma. Eve gelince öğrendim meğer bu haftasonu Barışarock varmış. 15 Ağustos'taki o güzel konser dışında bir organizasyondan haberim yok şu sıralar. Asıl anlatmak istediğim bu değil tabi. Girizgahı yaptıktan sonra iskelede vapur beklerken kulak misafiri olduğum 3 erkek 1 kız dan müteşekkil baştan ayağa siyah giyinmiş yaş ortalaması 16 olduğunu tahmin ettiğim grubun konuşmalarından aklımda kalanları aktarabilirim. Aslında kulak misafiri olmama da pek gerek kalmadı zira yüksek desibellerde geziniyordu gençler.

Oğlan 1 :
Abi siz hiç bestelere yardım etmiyorsunuz. Bütün kafiyeleri falan ben buldum.
Oğlan 2 : İçmekten kafa mı kalıyo oğlum kafiye bulalım.
Oğlan 1 : E ben de her gün sarhoşum ne var?

Kız : Oğluuum. Geçenlerde ... (burayı anlayamadım) 'la Taksim'de takılıyorduk. Manyak ya tanımadığı insan yok. Ben böyle çevre görmedim. Bütün barları, barlarda çıkan grupları herkesi tanıyor. Hasta oldum adama abiii.

Kız :
Gitar Cafe var ya Taksim'de orda çıksak ya.
Oğlan 1 : Gitar Cafe mi orası neresi?
Kız : Manyaaak biyer ya süper yani şahane. Ses sistemi falan deli. Manyak ortam var.
Oğlan 2 : E güzelmiş çıkalım. Kim ayarlıycak?
Kız : (Kollarını havada iki yana açarak) Eee burda kim duruyor?

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008