Rüya Bilmecesi 3

Evet, mümkün olduğunca hatırladığım saçma rüyalarımı gördükçe buraya yazacağımı söylemiştim. Dün gün içinde önce öğleden sonra uykusunda sonra da gece gördüğüm rüyalarla devam edelim bir nevi yazı dizisine.

Öğleden sonraki rüyamda her zaman gittiğimiz bir cafedeyim arkadaşlarımla. Otururken birden nedenini anlamadığım bir şekilde birileriyle kavga çıkıyor. Ölümüne kavgaya giriyoruz. Bu arada cafe normalde 2. katta olmasına rağmen rüyamda giriş kattaymış. Kavga ettiğimiz grup camı kırıp dışarıya kaçıyor. İstiklal Caddesi'ne doğru kovalamaya başlıyoruz onları. Etrafta da bir sürü köpekli polis var. Biz bunları kovalarken polislerden hiç biri müdehale etmiyor. Sonunda köpeklerden biri sahibinden kurtulup beni kovalamaya başlıyor. Bir süre kaçtıktan sonra yakalanıyorum paçadan. Köpek beni paçamdan ısırarak yere düşürmeye çalışırken "Poliiiis, poliiiiis" diye tiz bir sesle bağırıyor. Yere düşüyorum ve bir anda görüntü değişiyor. Başka bir sokakta okuldan iki arkadaşımla yürüyorum gayet sakin. "Of şimdi bir katmer (Fıstıklı Antep tatlısı) olsa da yesek." dediğim anda uyandım. Uyandığımda çok açtım.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008