Güzel olan...

Ne zamandır bu konu hakkında yazmak istiyordum. Bugüne kısmetmiş. Şu son günlerdeki aşırı mutluluk ve gururun etkileri de gözlenebilir yazıda, belki de daha iyi olur. Evet arkadaşlar; bugünkü konumuz takım sevgisi. Kalem kağıt çıkartın isteyen not alabilir.

Bir çok kişiye saçma geldiğine şahit oldum bu bir takıma gönülden bağlı olma durumunun. Düşününce saçma yönleri var elbette. Daha önce milyonlarca kez söylendiği gibi parayı kazanan futbolcular, yöneticiler vs bize ne oluyor? Para kazanmadığımız gibi cebimizdeki parayı yatırıyoruz bu aşka. Fakat her şey parayla ölçülmüyor. Sevgilinizle size faydası var diye mi sevgili oluyorsunuz? Ha tabi öyle yapan vardır salt sex amaçlı mesela. E bu taraftarlar arasında da öyle rantçı kesimler mevcut fakat anlattığım sevginin onlarla uzaktan yakından alakası yok.

Bir takıma bağlanmak, onunla yatıp kalkmak, stad stad - salon salon koşturmak , her zaman her yerde en büyük dediğin renklerin her zaman her yerde yanında olmak bana göre şu meşhur aşk destanlarındaki sevgililerin birbirlerine bir parça mazoşistçe duydukları aşkın tam karşılığıdır. Atkımda yazdığı gibi "Güzel olan aşk değil, peşinde koşmaktır." Aşkın peşinde ordan oraya koşarken bir bakarsınız gecenin bir körü soğukta pankart boyuyorsunuz, bir bakarsınız ıssız bir gecede eski bir otobüste deplasmana gidiyorsunuz, bir bakarsınız alakasız bir yerde parmaklarınızla ritm tutarak yeni tezahurat yazmaya çalışıyorsunuz.

Tüm bunları yaparken "Napıyorum, ben manyak mıyım?" diye sormazsınız kendinize. Çünkü manyak değil aşık olduğunuzu bilirsiniz. Ben de aşığım. Şimdiye kadar belki de hiçbir insana aşık olmadım ama doğduğumdan beri sarı-laciverte aşığım. Hiçbir zaman aşkımdan pişman olmadım. Tabi herkesin sevdası kendine güzel, kendine en büyük gelir. Çok kötü dönemlerini de gördüm sevgilimin, çok zor durumlarını. Hiç bir zaman vazgeçmedim normal bir aşığın yapacağı gibi. Şimdiye kadar hiçbir olay veya kimse beni mutluluktan ağlatamamıştı. Ta ki 2 gün önce gece 00.30 civarında Volkan o penaltıyı kurtarana kadar. Belki de benimle aynı anda binlerce insanın yanaklarından akan yaşlar ilk defa bu kadar gurur doluydu. Sonsuza kadar bu sevdayla yaşayacağımı bilmek beni ne kadar mutlu ediyorsa bu güzelliğin farkında olmayan insanlar da o kadar üzüyor. Keşke herkes rengi ne olursa olsun bu aşkı yaşayabilse.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008